COOKIES: Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. Rozumím
Fitness studio

Nabízíme vstup do fitness studia, které disponuje více než 10 specializovanými posilovacími stroji od společnosti Grün Sport, sadou činek, TRX a doplňky. Sada cviků na posilovacích strojích je určena zejména pro golfisty, kteří chtěji posílit zádové svaly, ruce a břicho. Po jedné straně sálu jsou instalována zrcadla. Prostor je plně klimatizován.

  • Cena vstupu za osobu/neomezený čas   300 Kč
  • V ceně vstupu je zapůjčení 2 ručníků a 0,5 l neperlivé vody

Informace k systématickému cvičení pro golfisty

Doporučený trénink v délce 3o minut 4 dny v týdnu (pondělí + úterý, čtvrtek + pátek například). Každý trénink zaměřit na jednu svalovou skupinu - záda, nohy, břicho, ruce. Největší rozdíl od klasického silového tréninku je v tom, že po každé sérii opakování (12 - 20 opakování), je třeba protáhnout posilovaný sval. To umožní krvi proudit do svalu a podpoří flexibilitu a výdrž. Svaly budou štíhlé a pružné a nikoliv objemné.

Cvičení na záda

Záda je nutné posilovat, aby nedocházelo k jejich hrbení. Silná záda a ramena poskytují správný postoj a při švihu pružnost zad. Během švihu je zapojený téměř každý zádový sval. Proto je nutné nejprve sval před cvičením rozehřát (například během cardio cvičení), při cvičení mít zpevněný střed těla, neprohýbat záda a správně dýchat. Velmi vhodný cvik je na stroji záda přítahy nebo kombinovaný stroj na věži butterfly/ delt deck (oba stroje na věži D41o). Další cvik posilující zádové svalstvo je stahování kladky široké (také na věži D41o).

Cvičení na ruce

Posílení svalů na rukou zlepší rychlost odpalů a větší výšce golf tee. Silnější ruce také pomohou při hře na odpališti i na hřišti. Síla v rukou, pružnost a flexibilita zlepší hru. Nejefektivnější cvičení pro ramena je s jednoručkami a polohovací lavičkou nebo na kladce široké s pomocí tricepsového adaptéru. Pokud preferujete namísto cvičení s volnými váhami přesně vedenou dráhu pohybu, můžete využít stroj svodidla s protizávažím kombinovaný s polohovací lavičkou.

Cvičení na nohy

Silné nohy vytvoří stabilní postoj při odpalu. Rovnováha a síla ve stehnech, lýtkách a hýžďových svalech vede k silnému a plynulému odpalu. Při backswing jsou nohy základnou těla. Při downswing nohy svojí silou slouží jako podpora švihu. Kromě techniky hry se silné nohy hodí i pro dlouhé chození s bagem na zádech. Nohy procvičíte pohodlně na kombinovaném stroji předkopávání/zakopávání nebo na žíněnce s pomocí jednoruček a výpadů vpřed.

Cvičení na břicho

Pevný střed těla podpoří odpal. Silné břišní svaly doplňují zádové svaly a při tréninku je nelze vynechat. Základem je dělat hodně opakování a následně je dobře protáhnout. Rotace středu těla je možná díky zpevněným břišním svalům. Silné břišní svaly zvětší rychlost otočení těla přidají vzdálenost při odpalu. Svaly také dodají potřebnou flexibilitu při rotaci a zlepší přesnost odpalu. Svaly lze procvičit na lavici břicho polohovací. Pro větší zátěž je možné uchopit do ruky nakládací kotouč a držet jej na břiše.

Finská sauna

Nabízíme možnost využití prostorné finské sauny s kapacitou 8-10 osob, dále pak dámských a pánských šaten, sprch a odpočívárny se třemi lehátky.

  • Cena vstupu za osobu/2 hodiny   500 Kč
  • V ceně vstupu je zapůjčení 2 ks ručníků a prostěradla. V případě zájmu je nutná rezervace minimálně 2 hodiny předem, abychom pro vás stihli saunu připravit. Děkujeme za pochopení.
  •  
    • zvyšuje se hladina specifických buněk, které jsou schopné pohlcovat choroboplodné mikroby jakož i viry a současně jsou schopny vyvolat tvorbu ochranných protilátek (např. imunoglobulinů) přímo na sliznici dýchacích cest. Tyto přímo brání pronikání infekčních původců do sliznice dýchacích cest a krevního oběhu. Jejich hladina klesá až 7. den po saunování, což je také důvod k pravidelnému saunování jeden krát týdně.
    • zvyšuje se odolnost organismu proti infekcím, je tak významným prvkem otužování a současně i nástrojem prevence a léčby více respiračních onemocnění, nemocí z nachlazení, revmatických a kožních,
    • povzbuzuje a vylaďuje nervové i hormonální funkce organismus, podporuje vylučování odpadních produktů látkové přeměny (např. solí kyseliny mléčné, kyslíkových radikálů, močoviny a jiné) i látek uložených v kůži (po saunování se v potu zvyšuje vylučování olova a jiných chemikálií, které vstupují do těla během práce např. v chemických závodech)
    • je podpůrným prostředkem při léčbě nespavosti
    • zmírňuje bolesti a způsobuje relaxaci kosterních svalů
    • uvolňuje spasmus a přispívá k zotavování po těžké tělesné námaze
    • zlepšuje pohyblivost páteře a kyčelních kloubů, jakož i cirkulaci v pouzdrech kloubů a později dochází ke zvýšení elasticity fibrózních tkání a snížení viskozity synoviální tekutiny
    • zlepšení pohybové aktivity, celkové přehřátí organismu zlepšuje podmínky na okamžitý svalový výkon
    • je vhodná při léčbě některých klimakterických potíží
    • pomáhá k lepšímu rozložení vody v organismu (např. snížení otoků u lidí s nadváhou)
Hřiště
OTEVŘENO
1-9 / A
ZAVŘENO
10-18 / B
9:00 - 17:00
19-27 / C
9:00 - 17:00
Recepce
9:00 - 17:00
Driving range
9:00 - 16:00
Restaurace
ZAVŘENA